Monday 6 January 2014

Sentiasa bersemangat setiap hari

Walaupun telah diduga dengan cabaran dan dugaan yang datang . Saya sentiasa bersemangat setiap hari bahawa hidup ini tiada penghujungnya. Apa yang membuat saya bersemangat apabila memelihat ibubapa dan keluarga saya yang sentiasa memberi sokongan yang tidak berbelah bagi untuk saya meneruskan perniagaan ini. Inilah jalan yang saya pilih jadi saya akan teruskan hingga ke nafas terakhir. Impian saya agar apa yang rancangkan akan terlaksana menjad insan yang berjaya.

Pada masa ini sukar untuk saya buktikan apa-apa pada mereka , memandangkan perjalanan saya masih jauh. Segala yang cabaran yang sukar akan saya hadapi adakalanya saya sentdiri hilang punca untuk mengatasi. Apa yang boleh saya lakukan hanya berdoa dan meminta pertolongan dari yang maha esa. Saya percaya untuk berjaya kita harus merasa pahit dahulu dan Allah itu adil pada mereka yang sentiasa berusaha. Bila kita diambang kejatuhan disitu kita kenal siapa kawan dan siapakah yang sentiasa berada disamping kita. Disinilah segala-galanya akan terbongkar. Begitu hebatnya jikalau kita gagal .


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...