Friday 17 May 2013

Scam terbaru dari luar negara mengunakan Video.

Baru-baru ini saya telah membeli sebuah software dari Eropah yang menawarkan program kod telefon pintar yang memberi pulangan wang secara berterusan.  Program tersebut Mobile Money code. Apa yang menarik minat saya untuk membeli sofftware ini kerana program yang berikan adalah berkaitan dengan telefon pintar. Disamping itu juga program tersebut membuka rahsia kod internet marketing mengenai telefon pintar. Apa yang mengecewakan segala yang dijanjikan adalah biasa sahaja. Internet marketing yang biasa saya pelajari dan tiada apa yang luar biasa. Kepada mereka yang ingin membeli software ini , saya nasihat baik anda lupakan. Segala ebook dan video yang diberikan adalah biasa banyak terdapat dipasaran. Saya telah meminta untuk memulang kembali wang  saya hingga ke hari tiada jawapan dari pihak mereka. Berhati-hari dengan Mobile Money Code.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...