Friday 14 December 2012

Blog dan perniagaan

Blog dan perniagaanPada masa ini, terdapat banyak Media sosial networking begitu popular dikalangan kita terumata Facebook dan Tweeter. Ini adalah kerana media ini mudah digunakan dan berikan secara percuma. Memang terbukti kelebihannya dan memudahkan kita berkomukasi secara online dan berbagai-bagai faedah yang boleh kita didapati. Bagi saya, memilih blog sebagai jentera pengerak peniaagaan saya. Dimana saya dapat menyampai segala mengenai diri saya, minat saya dan segala berkaitan dengan peniagaan. Blog bagi agah mudah dipelajari dan memerlukan teknik yang tersendiri .Berbanding dengan Laman web pula, agak sukar dipelajari dan adakala memerlukan modal yang agak besar untuk membinanya. Ramai bijak pandai mengenai internet marketing terutama Irfan khairi (Jutawan internet) bersetuju bahawa blog merupakan jentera terbaik untuk kita mempromosi dan untuk menyampai matlumat mengenai perniagaan kita. Kepada rakan yang baru atau lama dalam perniagaan saya saran gunakan blog untuk menjadikan perniagaan anda bertambah maju. Bukan goblok tapi BLOG.....

Blog dan perniagaan

2 comments:

  1. yang berada diatas xsemestinya terus ke puncak . . usaha tangga kejayaan, xda lif lg heheheh, law ada masa masa follow la blog saya http://myrealife-farhana.blogspot.com/ selamat berknalan . .

    ReplyDelete
  2. yang berada diatas patut kita contoh supaya kita sama-sama berada diatas, kenapa beliau berada diatas? Jawapannya ada pada kita...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...