Monday 2 July 2012

Perginya seorang kawan.

Semalam saya dikejutkan dengan berita yang amat memilukan, seorang sahabat dan juga bekas pekerja telah meninggalkan saya untuk selama-lamanya- Mohammed Naser Bin Aliman. Dengan usia yang begitu muda 29 tahun, allahyarham telah mengidapi  Kanser kelenjar (lymphoma) hampir 3 tahun. Allahyarham juga telah meninggalkan seorang balu dan 2 orang anak yang masih kecil , 2 tahun dan 1 tahun. Allahyarham juga seorang yang periang dan peramah. Disamping mempunyai sikap bertanggungjawab, amanah dan tekun dalam menjalankan tugas.










3 hari sebelum allahyarham meninggal dunia


pusara allahyarham


Allahyarham seorang yang tabah dan sabar menghadapi penyakit yang dihidapi sehingga nafas beliau yang terakhir.Banyak kenangan manis yang tidak dapat saya lupakan membuat saya merindui senyum tawa dan lawak jenaka oleh allahyarham. Walaupun allahyarham tidak dapat berkhidmat dengan syarikat saya disebabkan penyakit yang dihadapi saya tetap bertanya khabar tentang allahyarham dari masa kesemasa. Walaubagaimana pun Allah lebih menyayangi allahyarham.Segala kenangan akan terpahat dihati sanubari dan saya berjanji untuk menolong keluarga allahyarham sekiranya diperlukan. Al- fahtihah untuk  kawanku Mohammed Naser Bin Aliman (25.10.1983 - 01.07.2012).


1 comment:

  1. Semoga Allahyarham ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. Amin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...