Friday 6 July 2012

Masih terasa kehilangan.

Walaupun hampir seminggu Allahyarham (Mohammed Naser Bin Aliman ) pergi menyahut seruan illahi. Susah untuk saya melupakan segala kenangan yang ada bersama allahyarham, saya sentiasa mendoakan kesejahteraan allahyarham disana.

Walaubagaimana pun hidup mesti diteruskan.Kenangan bersama allahyarham tetap saya ingati sampai bila-bila. walaupun saya bukan saudara terdekat , saya cuma kawan dan bekas majikan tetapi saya betul-betul merasai kehilangan seseorang yang amat saya sayangi. Inilah dikatakan ajal maut semua ditangan tuhan, memberi kita pengajaran bahawa hidup didunia ini hanya pinjaman semata-mata bukan kekal abadi. Sebagai seseorang yang sihat kita harus berbakti kepada orang tidak bernasib baik.berbaktilah sebanyak mana yang boleh. Apa yang berlaku terhadap kawan saya ini membuat saya lebih insaf dan ingin berbakti kepada semua masyarakat yang kurang bernasib baik.Lagi-lagi pada orang yang pernah menyumbang tenaga kepada syarikat saya. Saya berharap supaya Allah menguatkan semangat saya untuk berbakti pula pada keluarga allahyarham dimasa akan datang. Untuk Mohammed Naser Bin Aliman " aku sentiasa mengingatimu hingga akhir hayatku"- Al - fathihah....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...