Thursday 10 November 2011

Menghadapi Projek besar.

Hujung tahun ini, saya akan diamanah dengan satu projek yang agak besar.Di mana saya akan mengendali pengakutan dan kargo dari singapura ke bukit malawati, selangor. Apa yang merisaukan saya, kargo yang akan dihantar bernilai jutaan ringgit. Disini saya telah membuat RESEARCH AND DEVELOPMENT tentang kargo yang akan dihantar.

Hampir setiap hari saya memikir untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan saya. Walaupun untung tidak seberapa , saya berharap pelanggan saya berpuas hati dengan perkhidmantan yang saya berikan..



Dengan bantuan supplier dan rakan-rakan peniagaan , membuat saya lebih bersemangat untuk menjalankan projek ini. Diharap ,saya  dapat mengendalikan tugas ini tanpa sebarang masalah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...